کانون های مساجد استان ایلام مجری برگزاری "جشنواره های طلایه داران شکوه ایران زمین" می شوند
کانون هاي مساجد استان ايلام مجري برگزاري "جشنواره هاي طلايه داران شکوه ايران زمين" مي شوند
درراستای ایجاد نشاط معنوی؛

کانون های مساجد استان ایلام مجری برگزاری "جشنواره های طلایه داران شکوه ایران زمین" می شوند

در نشست مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و مدير کل امور اجتماعي استانداري ايلام، مطرح شد: کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در راستاي ايجاد نشاط معنوي مجري برگزاري 20 عنوان برنامه با عنوان " طلايه داران شکوه ايران زمين" در استان ايلام مي شوند.
شناسه خبر : 61081 تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، صبح امروز ( 27 اسفند ) در نشست  مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد مجری جشنواره "طلایه داران شکوه ایران زمین"  با مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام ، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی خداوند به برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد : این برنامه های با توجه به امکانات و ظرفیت های کانون های در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار می شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزاری سفره های کریمانه ، برنامه جز خوانی قرآن کریم ، محافل انس با قرآن ، کرسی های تلاوت و آموزش های قرآن کریم از برنامه های کانون ها در ماه مبارک رمضان بیان کرد و افزود : تلاش داریم با وجود کمبود امکانات این برنامه ها به نحو احسن اجرا شوند .

 

وی، همچنین با اشاره به وجود آسیب های مختلف اجتماعی از آمادگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای برگزاری برنامه های فرهنگی  و دینی در جهت مقابله با این آسیب ها در سطح استان خبر داد و گفت :  کانون های مساجد آماده هر گونه همکاری برای برگزاری این برنامه ها در استان هستند.

 

در ادامه این برنامه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام نیز به بیان نظرات خود در خصوص چگونگی اجرای این جشنواره ها پرداختند .

 

در این نشست مقرر شد: 10 کانون  فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان جشنواره های طلایه داران شکوه ایران زمین با اجرای برنامه های متنوع و شاد از قبیل اجرای برنامه های هنری ، اجرای سرود تواشیح ، ایستگاه صلواتی بازی های بومی و محلی جشنواره پخت غذا های محلی سخنرانی در  ایام ماه مبارک رمضان و تا پایان اردیبهشت ماه در سطح استان ایلام  برگزار نمایند.